Statut

Preambule

  1. Subjektem poskytujícím službu na mikran.pl je Mikran sp z.o.o sp.k se sídlem v Poznani, ul. Wojskowa 3 / L4, KRS: 0000409077, zapsána do národního soudního rejstříku vedeného okresním soudem v Poznani - Nowe Miasto a Wilda v Poznani, 8. obchodní oddělení národního soudního rejstříku pod číslem: 0000409077, NIP: 7831008373, REGON: 632269678
  2. Tato nařízení definují podmínky používání webových stránek mikran.pl.
  3. Tato nařízení jsou určena jak spotřebitelům, tak podnikatelům, kteří používají internetový obchod, a definují pravidla používání internetového obchodu, jakož i pravidla a postup uzavírání kupních smluv se zákazníkem na dálku prostřednictvím obchodu.

Definice

  1. Spotřebitel - fyzická osoba uzavírající s prodávajícím jako součást obchodu smlouvu, jejíž předmět přímo nesouvisí s její obchodní nebo profesní činností.
  2. Zákazník - každý subjekt nakupující prostřednictvím obchodu.
  3. Prodávající - Mikran sp. Z o.o. sp.k. se sídlem v Poznani na ul. Wojskowa 3 / L.4, PSČ 60-792, NIP 7831008373, REGON 632269678.
  4. Podnikatel - fyzická osoba, právnická osoba a organizační složka, která není právnickou osobou, jejíž zvláštní zákon zaručuje způsobilost k právním úkonům, vykonávající ekonomickou činnost, která využívá Obchod.
  5. Obchod - internetový obchod provozovaný Prodávajícím na internetové adrese mikran.pl.
  6. Smlouva na dálku - smlouva uzavřená se zákazníkem jako součást organizovaného systému uzavírání smluv na dálku (jako součást obchodu), bez současné fyzické přítomnosti stran, s jediným použitím jednoho nebo více prostředků komunikace na dálku k uzavření smlouvy včetně.
  7. Předpisy - tyto předpisy pro obchod.
  8. Objednávka - prohlášení zákazníka o záměru předložené prostřednictvím objednávkového formuláře a zaměřené přímo na uzavření smlouvy o prodeji produktu nebo produktů s prodávajícím.
  9. Účet - účet zákazníka v obchodě, obsahuje údaje poskytnuté zákazníkem a informace o jím zadaných objednávkách v obchodě.
  10. Registrační formulář - formulář dostupný v Obchodě, umožňující vytvoření Účtu.
  11. Objednávkový formulář - interaktivní formulář dostupný v Obchodě, který umožňuje zadání Objednávky, zejména přidáním Produktů do Košíku a definováním podmínek kupní smlouvy, včetně způsobu doručení a platby.
  12. Košík - prvek softwaru obchodu, ve kterém jsou viditelné produkty vybrané pro nákup, a je také možné určit a upravit údaje objednávky, zejména množství produktů.
  13. Produkt - movitý předmět / služba dostupná v Obchodě, která je předmětem kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím.
  14. Kupní smlouva - kupní smlouva o produktu uzavřená mezi zákazníkem a prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu. Kupní smlouva také znamená - v souladu s vlastnostmi Produktu - smlouvu o poskytování služeb a smlouvu na konkrétní dílo.

Kontakt s obchodem

Adresa prodejce: ul. Wojskowa 3 / L.4, 60-792 Poznań E-mailová adresa prodejce: mikran@mikran.com Telefonní číslo prodejce: +48 61 8475858 Zákazník může komunikovat s prodávajícím pomocí adres, telefonních čísel, e-mailové adresy a kontaktního formuláře uvedených v tomto odstavci a na webových stránkách obchodu.

Technické požadavky

Abyste mohli obchod používat, včetně procházení sortimentu obchodu a zadávání objednávek produktů, potřebujete koncové zařízení s přístupem na internet a jakýkoli typ webového prohlížeče.

Obecná ustanovení

  1. Tento internetový obchod prodává zboží přes internet.
  2. Objednávky přijímá web v doméně mikran.
  3. Bezprostředně po zadání objednávky obdrží zákazník e-mail s oznámením, že objednávka byla doručena do obchodu.
  4. Objednávka bude zpracována za podmínky, že zboží bude k dispozici na skladě nebo u dodavatelů obchodu. V případě nedostupnosti některého zboží, na které se vztahuje objednávka, je Zákazník informován o stavu objednávky a rozhodne o způsobu její realizace (částečná realizace, prodloužení čekací doby, zrušení celé objednávky). Pokud je produkt označen jako „K dispozici na objednávku“, znamená to, že není zadán do skladu mikran.pl, ale je pravděpodobně k dispozici od dodavatelů. Cena takového zboží je cena od poslední dodávky do skladu Mikran. Prodejce nemůže zaručit, že tato cena zůstane stejná pro další dodávku. Proto v případě změny ceny u dodavatele nebo dlouhého data dodání mají Zákazník i Obchod právo odstoupit od transakce bez jakýchkoli následků.
  5. Pro propagační a prodejní prodeje je určen omezený počet zboží a objednávky jsou zpracovávány v pořadí, ve kterém jsou u tohoto zboží přijímány potvrzené objednávky, dokud nejsou vyčerpány zásoby, na které se vztahuje tato forma prodeje.
  6. Pro každou objednávku je vystavena faktura s DPH. Faktura s DPH je vystavena, když je veškeré zboží objednané zákazníkem dokončeno a připraveno k odeslání.
  7. Zákazník může provádět změny v objednávce, dokud nebude vystavena faktura. Zákazník může stáhnout celou objednávku, dokud nebude odeslána. Výše uvedené změny lze provést kontaktováním kanceláře zákaznických služeb.
  8. Všechny ceny jsou uvedeny v polských zlotých a zahrnují DPH. Cena uvedená za každý produkt je závazná v okamžiku zadání objednávky zákazníkem. Obchod si vyhrazuje právo změnit ceny nabízeného zboží, zavést do nabídky internetového obchodu nové zboží, provádět a rušit propagační kampaně na webových stránkách obchodu nebo v nich provádět změny. Zboží je dodáváno způsobem zvoleným zákazníkem a uvedeným v objednávce.
  9. Časem splnění objednávky je doba od zadání objednávky do odeslání objednaného zboží z obchodu, kde jsou zohledněny pouze pracovní dny. Objednávka zboží s různými dodacími lhůtami je odeslána po dokončení objednávky, tj. Po nejdelší z daných časů.
  10. Datum přijetí zásilky = doba zpracování + předpokládaná doba dodání. Zboží bude dodáno do 30 dnů ode dne uzavření smlouvy.
  11. Zásilky doručuje dodavatel vybraný zákazníkem v době objednání.
  12. Způsob platby volí zákazník v době objednání.

Právo na odstoupení od smlouvy

  1. Spotřebitel se může zboží zakoupeného v obchodě vzdát bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zásilky.
  2. Běh časového limitu uvedeného v sek. 1 začíná dodáním produktu spotřebiteli nebo jím určené osobě jiné než přepravce.
  3. V případě dohody, která se vztahuje na mnoho produktů, které jsou dodávány samostatně, v dávkách nebo po částech, lhůta uvedená v odstavci 1 běží od dodávky poslední položky, dávky nebo dílu.
  4. Spotřebitel může odstoupit od Smlouvy předložením prohlášení o odstoupení od Smlouvy Prodávajícímu. Ke splnění termínu pro odstoupení od smlouvy stačí, aby spotřebitel zaslal prohlášení před vypršením této lhůty.
  5. Výpis lze zaslat klasickou poštou, kontaktním formulářem nebo elektronicky zasláním výpisu na e-mailovou adresu prodávajícího.
  6. Prohlášení lze podat na formuláři, jehož vzor je připojen k zákonu ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele, ale není to povinné.
  7. Prodávající může zadržet vrácení peněz, dokud nebude produkt přijat zpět.
  8. Spotřebitel by měl produkt vrátit na adresu prodávajícího uvedenou v těchto pravidlech okamžitě, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy informoval prodávajícího o odstoupení od smlouvy. Termín bude dodržen, pokud spotřebitel odešle produkt zpět do 14 dnů.
  9. Vrácení zboží je možné pouze v případě, že zboží nebylo použito, kopírováno nebo jakkoli poškozeno.
  10. Vrácené zboží by mělo být zasláno zpět spolu s fakturou, která byla s ním přijata.
  11. Obchod zaručuje vrácení částky rovnající se ceně zboží. Částka bude vrácena okamžitě bankovním převodem na účet uvedený zákazníkem nebo poštovní poukázkou na adresu uvedenou v objednávce nebo jiným způsobem vybraným zákazníkem.
  12. Při vrácení zboží je zákazník povinen uhradit náklady na dopravu.
  13. Náklady na vrácení zboží se nevracejí.
  14. Právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nemá spotřebitel ve vztahu k dohodě:
  • ve kterém je předmětem služby neprefabrikovaný předmět vyrobený podle specifikace spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb,
  • u kterého je předmětem služby věc dodávaná v zapečetěném obalu, kterou nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen,
  • u kterého je předmětem služby věc, která se rychle zhoršuje nebo má krátkou trvanlivost, pro poskytování služeb, pokud prodávající plně provedl službu s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením poskytování služby informován, že poté, co prodávající službu splní, ztratí právo na odstoupení od smlouvy
  • ve kterém cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, nad nimiž nemá prodejce kontrolu a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • ve kterém jsou předmětem služby věci, které jsou po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojeny s jinými věcmi,
  • u nichž jsou předmětem služby zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačový software dodávaný v zapečetěném obalu, pokud byl balíček po dodání otevřen, za dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, pokud plnění začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy a po informování prodávajícího o ztrátě práva odstoupit od smlouvy.
  1. Právo na odstoupení od smlouvy uvedené v bodech 1-14 se vztahuje rovněž na zákazníka.

Stížnosti a záruky

  1. Nesrovnalosti týkající se fungování obchodu může zákazník nahlásit písemně pomocí kontaktního formuláře. Zákazník by měl uvést své jméno a příjmení, korespondenční adresu, typ a datum nesrovnalosti. Stejné údaje by měly být poskytnuty v případě stížnosti.
  2. Zákazník může uplatnit záruční práva podle svého uvážení přímo u ručitele (výrobce produktu) nebo v označených službách (platí pro produkty, na které se vztahuje záruka výrobce) a práv, na která má ze strany prodejce nárok v rámci záruky.
  3. Obchod je povinen zboží vydat bez vad. V případě vady zboží má zákazník zejména právo uplatnit reklamaci do 2 let ode dne dodání zboží a 1 rok ode dne zjištění vady zboží. Podle ustanovení občanského zákoníku může zákazník požadovat opravu zboží, výměnu zboží za zboží bez vad, snížení ceny zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy.
  4. V případě zjištění mechanického poškození během dodávky nebo zaslání reklamace přímo prodejci by měl zákazník vadný výrobek zaslat poštou na adresu Mikran sp. Z o.o. sp.k. ul. Wojskowa 3, 60-792 Poznaň. Obchod nepřijímá žádné zásilky zaslané na dobírku.
  5. K vrácenému zboží musí být přiložena faktura.
  6. Zboží / zařízení zaslané zpět na základě reklamace / vrácení by mělo být zabaleno v původním obalu výrobce. Při absenci obalu výrobce nenese mikran.pl odpovědnost za poškození zboží během přepravy.
  7. Reklamace jsou vyřizovány okamžitě, nejpozději do 14 dnů od data přijetí zásilky s vadným produktem do skladu. Pokud je zákazníkem podnikatel provozující živnost, který provedl nákup za účelem nesouvisejícím s obchodem, je záruka považována do 14 dnů od jejího odeslání.
  8. V případě oprávněné reklamace bude zboží poškozeno - v souladu s požadavkem zákazníka - opraveno nebo vyměněno za jiné, plnohodnotné, obchod sníží cenu zboží nebo akceptuje odstoupení zákazníka od smlouva o prodeji.
  9. Není-li možné produkt opravit nebo vyměnit za jiný bez vad (například z důvodu vyprodání zásob), vrátí vám obchod na základě vůle zákazníka ekvivalent ceny produktu nebo nabídne jiné dostupné produkty v obchodě z čeho vybírat.
  10. Náklady spojené s vrácením inzerovaného zboží vrací obchod okamžitě po přijetí reklamace.
  11. V souladu se zákonem ze dne 29. července 2005 o odpadních elektrických a elektronických zařízeních (Sbírka zákonů č. 180, položka 1495) má zákazník při nákupu elektrického nebo elektronického zařízení právo vrátit staré (použité) zařízení stejného typu jako v obchodě, ve kterém koupil nový produkt. Náklady na dopravu použitého zařízení nese zákazník.
  12. Kupní smlouva je uzavřena mezi zákazníkem a společností Mikran sp. Z o.o. sp.k. Konsolidace, zabezpečení a zveřejnění podstatných ustanovení uzavřené smlouvy probíhá tiskem a předáním zákazníkovi spolu se zasláním faktury s DPH.
  13. Smlouva o prodeji zboží se uzavírá v souladu s polským právem a v polštině.
  14. Na veškeré zboží dostupné v obchodě se vztahuje záruka výrobce.

Způsoby platby

  1. Bankovní převod.
  2. Dobírka,
  3. Elektronická platba (online převod) prováděná společností Krajowy Integrator Płatności S.A. ul. Svatý. Marcin 73/6 61-808 Poznaň pod doménou tpay.com
  4. Elektronická platba (online převod) prováděná PayPro SA ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznaň pod doménou Przelewy24.pl
  5. Elektronická platba (online převod) prováděná ING Bank Śląski S.A. pod doménou imoje.pl
  6. Platba kreditní kartou přes stripe.com.
  7. Podrobné informace o způsobech doručení a přijatelných způsobech platby najdete na webových stránkách obchodu.

Osobní data

V souvislosti s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, kterým se zrušuje směrnice 95/46 / EC (RODO / GDPR) vás laskavě informujeme, že:

  • Správcem osobních údajů poskytnutých zákazníkem v souvislosti s využíváním služeb internetového obchodu je Mikran sp. Z o.o. sp.k se sídlem v Poznani na ul. Wojskowej 3 / L.4 (60-792) zapsán do Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000409077.
  • Ve všech záležitostech souvisejících s ochranou osobních údajů, včetně odvolání souhlasů souvisejících se zpracováním osobních údajů, se můžete obrátit na adresu uvedenou v kontaktních údajích.
  • Osobní údaje poskytnuté zákazníkem při registraci, následné úpravě účtu na webu mikran.pl a v okamžiku nákupu v internetovém obchodě budou zpracovávány společností Mikran sp. Z o.o. sp.k., zejména za účelem plnění uzavřené kupní smlouvy za podmínek popsaných v těchto předpisech.
  • Kromě toho budou údaje zpracovávány společností Mikran sp. Z o.o. sp.k. pro marketing vlastních služeb (v případech, kdy zákon umožňuje zpracování údajů za tímto účelem bez souhlasu subjektu údajů, na základě právního základu uvedeného v čl.6 odst.1 písm. f) GDPR).
  • Pokud si zákazník objedná Newsletter, budou údaje zpracovány také za účelem poskytování služby Newsletter za podmínek stanovených v těchto Pravidlech.
  • Pokud zákazník dá další souhlas, budou jeho osobní údaje zpracovány také za účelem informování zákazníka o novém zboží, akcích a službách dostupných v obchodě.
  • Osobní údaje v rozsahu nezbytném k provedení plateb prostřednictvím platebních systémů budou zprostředkovateli zpřístupněny při provádění plateb.
  • V případě doručení objednaného Produktu prostřednictvím kurýrních společností - těmto společnostem budou poskytnuty osobní údaje příjemce zásilky nezbytné pro doručení objednávky, včetně informací pro komunikaci s příjemcem (telefonní číslo a / nebo emailová adresa).
  • V případě platby i doručení může zákazník získat informace o těchto systémech nebo kurýrních společnostech na adrese uvedené v kontaktních údajích.
  • Zadáním objednávky Zákazník souhlasí s umístěním svých osobních údajů do databáze Mikran sp. Z o.o. sp.k. a za jejich zpracování pro účely smlouvy. Poskytnutí osobních údajů zákazníkem je dobrovolné, ale nesouhlas s jejich zpracováním brání obchodu v dokončení objednávky. Zákazník je odpovědný za poskytnutí nepravdivých osobních údajů.
  • Osobní údaje zákazníků budou uchovávány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy o poskytování elektronických služeb a po jejím dokončení za účelem implementace společností Mikran sp. Z o.o. sp.k. práva a povinnosti podle platných zákonů.
  • Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, vymazání nebo omezení zpracování, právo vznést námitku proti dalšímu zpracování, právo na přenos osobních údajů a právo podat stížnost u orgánu dozoru ohledně ochrany osobních údajů data.
  • Mikran sp. Z o.o. sp.k. jako správce osobních údajů vykonává nejvyšší péči při ochraně osobních údajů a právu na soukromí. Osobní údaje jsou chráněny v souladu se zákonem ze dne 29. srpna 1997 o ochraně osobních údajů (tj. věstník zákonů č. 101 z roku 2002, bod 926), ve znění pozdějších předpisů) a nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu osob a zrušení směrnice 95/46 / ES (GDPR) způsobem, který znemožňuje přístup třetím stranám. Všechna opatření na ochranu informací použitá správcem splňují standardy ochrany uvedené v uvedených zákonných ustanoveních

Závěrečná ustanovení

  1. Soudem příslušným pro jakékoli spory vyplývající z kupní smlouvy je soud příslušný pro sídlo žalovaného nebo soud příslušný pro místo plnění smlouvy.
  2. Tyto předpisy jsou platné od 20. ledna 2021 do svolání.
  3. Obchod si vyhrazuje právo na změnu Pravidel. Veškeré změny předpisů vstupují v platnost dnem uvedeným v Obchodě, ne dříve než 7 dní ode dne, kdy budou zpřístupněny na webových stránkách www.mikran.pl. Objednávky zadané před datem účinnosti změn těchto Pravidel jsou prováděny na základě ustanovení platných v den zadání objednávky.